Faktiskt

så har jag bestämt att inte använda mig av den här bloggen längre.
För er vänner skriver jag ändå inget som jag inte kan säga till er direkt eller så :-) så jag tror nog att ni klarar er utan att läsa.

Anledningen till detta är ju att det är vissa som läser, som inte kan låta bli tydligen, och blir bara upprörd. Dessutom så känner jag att det är bättre att denna inte vet vad som händer alls här hemma :-) Så känns ändå bra.

Kanske startar jag en ny, och då kommer ni vänner få veta, kanske lösenordsskyddar jag den, men det kommer ni också få veta.

Sen är ja ändå rätt trött på bloggeriet... Kommer dock läsa era och kommentera.

Är det någon som vill maila tex, så är mailadressen: [email protected]
Tycker bara det är skoj.


kram på er!

Kommentarer
Postat av: venessa

Tråkigt att d ska behöva bli problem o så bara av att man bloggar:( för du skriver så duktigt tycker jag, du har skön humor o sätt att se saker o ting på:) Men ja förstår när d blir problem, d e ju så svårt att veta vad man kan och inte kan skriva ibland..... Men med lösenord kanske e en idé, för då kan du ju skriva mer fritt lixom! Ja hoppas att allt löser sig!! Ta hand om dig så länge! kram

2009-10-22 @ 15:28:43
Postat av: Lina

Suck suck och suck! Tycker det är trist men förstår dig... Jag är ledig onsdag och torsdag nästa vecka så då kan jag fika =) Kramar!!

2009-10-22 @ 18:52:15
URL: http://lajnurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0