I morrn låser jag bloggen.

Tråkigt på sätt och vis, men samtidigt skönt att kunna skriva precis vad jag har på hjärtat :)
Dessutom så får ni ju lösenordet, dom som vill fortsätta läsa. Bara det att den blir låst för barn och apor.

Jag är glad om ni inte för lösenordet vidare, jag har koll på hur många som fått det och hur besökstatistiken ser ut, så ökar statistiken utan att jag gett fler lösenordet så måste jag låsa igen, nä, är det någon annan som vill ha det så fråga, går säkert bra. Skriver ju inga hemlisar liksom :)


kramar

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vill ha det där lösenordet! kan du inte maila det till [email protected]



Kraaaam!!

2009-10-26 @ 21:07:42
URL: http://lajnurt.blogg.se/
Postat av: Anonym

mailade dig på din mail adress som du skrev i något inlägg för en några dagar sen ang lösenordet??



hoppas allt e bra?!



Malin!!

2009-10-27 @ 11:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0