Badat :-)

Lagade pannkakor och muffins i all hast i förmiddags för att ha med oss till badstranden, åkte i väg och badade och åkte rutshbana. Riktigt skoj, va skönt i vattnet, jag dök från bryggan och My tyckte att jag var såååååå braaaaaaa på det. Hon verkar tro att man inte kan göra någonting när man är vuxen och tjej. Som till exempel så blev hon helt chockad att jag kan springa fortare än henne fastän jag är vuxen!! Och sen trodde hon aldrig att jag kunde vinna över Tomas i minigolf bara för att jag var tjej. Haha, nä hon behöver visst en lektion i att 'tjejer kan'. Fast hellre lite för pippinett än för mycket rysk bortterska ala 'jag kan allt bäst själv' .

Åkte sen förbi min mamma och fikade lite och plockade hem lite prylar, sen förbi Flygis på hemvägen.
Nu är vi äntligen hemma och Tomas står och steker hamburgare. Mums.

puuss


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja jag förstår att det är kul att hålla på med naglar =) jag skulle också tycka det. Jag tänkte så här...iochmed att du kommer få göra mina naglar typ hela tiden så kanske du kan ta en hundring i början nu varje gång typ.Nu blev det hårfärgning för första som du sa, sen en hundring igen och så nu kanske igen då och i nästa vecka igen. Men då ska du ju inte lägga nya naglar utan kitta till dom ;)

jag vet inte! Tycker sånt här är riktigt svårt faktist...Jag vet ju inte hur ofta vi kommer göra dom men det känns som det blir var och varannan vecka fniss Men det va ju också nu för att det var första gången som dom inte va super bra =) eller hur. Nu va dom ju jätte fina, dina alltså. Nej hörru, bestäm du!!?



Jo jag tänker ju bara på My när det gäller katten men som sagt, kanske funkar att vänta under hösten iaf så du hinner smälta det lite iaf.



Men nån gång senare i höst! =)



men va fan nu har jag glömt allt du skrev. Måste tbx och läsa och sen skriva vidare...

2009-08-09 @ 20:56:31
URL: http://cocochanelplittel.blogg.se/
Postat av: Hanna

ok det va det du skrev, om värmen =)



ja vi får hoppas att det inte är galet varmt iochmed att vi har sjukligt varmt här uppe hos oss :( vi får väl öppna upp massor;)



jo det är skönt med riktig sommar nu men seriöst börjar jag längta till höst mys, ljus, kyla,varma koftor,stövlar,kopp te med en mysig tjejfilm i soffan med en filt,baka, baka,baka....hhihi =) allt sånt!



ja va roligt att du kommer imorn. Kolla om My vill följa med imorn me kanske så hon kommer bort från killarna =)



kram o sov gott

2009-08-09 @ 20:59:11
URL: http://cocochanelplittel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0