Jaha

då var man på jobbet igen då.

Sov sjukt länge i dag iaf :-)

Kom hem i morse, strax efter klockan 7 och tog fram min nattjästa deg och bakade ut den och in i ugnen.
Ungarna kom upp och pojkarna spelade lite tv-spel och My satt vid datorn.
Efter en stund fick dom nybakat bröd och gjorde sig sedan i ordning och stack i väg till skolan med bussen.

Gick och la mig, med katten brevid Tomas.
Kisse hade gråtit hur länge som helst efter jag åkt i går kväll :-( Han är besatt av  mig.
Tomas vaknade när jag la mig, låg och myste och pratade en stund sen gick han upp och jag somnade.

Vaknade sedan klockan halv 5 :-O
Tomas hade varit och badat med ungarna och sedan handlart. Och sen duschat dom och fixat.
Han lagade ugnspannkaka till dom, det var dom glada över.
My skulle ju ha lagat mat i dag, men det blev inte av, men hon var inte något ledsen över det, så det gör vi nästa middag istället :-)
William blev lite ledsen på eftermiddagen och saknade sin mamma, han ringde och pratade med henne och då verkade det kännas bättre. Som tur är så får han träffa henne i morgon, då ska dom dit efter skolan.
Viggo ska på kalas hos Nora i morgon, hon bodde ju granne med oss förut. Så han och Tomas åker och köper present efter skolan och även ett pennfodral till Viggo, blev inte av  i dag för att jag sov så länge :-/
Sen åker han buss dit, morfar möter upp och kör honom till Nora. Kalaset håller på ända tll klockan 20, så han får sova kvar hos mormor och morfar och åka hem dagen efter.
Blir bra det.


kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0