Kul Grej

Gjorde den här för länge sen.
Va så kul så jag gör igen!!


1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Asså fia, jag försökte sova när du smsade!!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Mm, det var det, vill mer!

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Tetror?

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Ok,

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Nej den är död.

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Njae sådär

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Ne bara undra eftersom jag har ont om pengar

8. Vad vill du höra mest av allt?
Jag sitter vid datorn som vanligt

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
ok jag kan sätta på vatten

10. Din romantiska replik?
Pungvärk!

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
ok, Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0