Lördag

Hmm..

Alfons har varit ganska orolig i dag :-( Hänger efter mig och piper och jamar oavbrutet. Kräver full uppmärksamhet och har inte vikit från min sida sedan jag kom hem från jobbet i morse. Har legat raklång brevid mej med sin lilla kropp under täcket i min säng när jag sov. Han är varm och go iaf.

Tomas har mest suttit och spelat rymd spel idag. Han hade ställt klockan till och med och gick upp klockan 14 (han har ju också jobbat natt) och satt och spela till 19. Då lagade jag mat, blev kyckling, stekta nudlar och röd curry med wokgrönsaker. Då slutade han äntligen och vi hade mysigt resten av kvällen :-)

Åkte sedan och tog in Shaman, var så kallt natten som va och är rädd att det börjar regna, inte för att han dör av det, men jag hade gått och tänkt på det här på jobbet om han stått ute. Så han fick komma in iaf. Släpper ut i morgon bitti på väg hem från jobbet.
Sen är jag ledig i morgon... Så jag är ensam hemma på kvällen :-O Tomas ska ju jobba. Så... ja... får väl hyra en film och äta godis eller något. Men seriöst.. jag behöver banta. Kanske kan göra grönsaker och bantar dipp! Ja så får det bli. ¨

Tomas köpte den här till mig, när han hade varit ute och åkt, fast ja inte ska äta sånt... Men den är ju bara såååååå god!! Fick bli den i stället för en måltid :-P


Alltså den är sjuuuukt god. Men nu är det slut på onyttigheterna. Har varit alldeles för mycket sådan på sista tiden, vill inte börja rulla fram precis.

Ah, har inte hänt så mycket i dag alltså. Jag har desto mer att pyssla med i morgon. Vi har lite som ska spikas upp på huset och sen ska en hylla byggas till sovrummet. MÅSTE I MORGON!!! Sen är det klart där. Då är det bara att susa i väg till IKEA.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0