Mina nya naglar

Fixade i dag


Kommentarer
Postat av: Lina

Himlans fina!!

2009-08-27 @ 20:48:59
URL: http://lajnurt.blogg.se/
Postat av: hanna

heej=)



hi hi ja men de va kul att du skrivit så hade jag nåt att läsa från er nu på morgonen. Jag vet att han längtat stackaren:( Blir annat bara för att vi va bortresta. Hade varit skillnad om vi bara va här hemma ju!

Men äntligen idag får vi ses:) Vi kom hem inatt runt 0.30 och gick upp kl 7 så efter resan nu är jag helt slut. Filippa är överlycklig över att va hemma och har just somnat om och David sover men ska väckas snart för han åker till Norge idag :((

så jäkla jobbigt..mår dåligt över det. Men vi hoppas på att han redan kommer hem på tors. Får se!



naglarna blev jätte fina hörru =) VILL HA NYA så ja vi bokar i veckan så FORT du kan ;) Mina är neon gula ha ha! Så verkligen säg till så fort du kan! OCH VET DU VAD??? du fick aldrig hundringen förut ju så nu får du den + mer denna gång, bra va? hihi



helt underbart har det varit och ca 35 grader varje dag och ja helt underbart bara.

Så nu är vi nya,bruna fräscha=)



längtar efter barnen såå mycket och sörjde lite där borta att dom inte fick va med och uppleva allt men tänkte på Teneriffa i vinter då! Då ska vi ju åka hela familjen.



hörs sen



kram

2009-08-30 @ 07:56:08
URL: http://cocochanelplitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0