Piggelin..... trots jobbnatt

Nu har jag kommit hem från jobbet.
Ska åka med Rosa klockan 10 typ, så känns onödigt att sova.
Tomas sover, önskar han kunde vakna :-/

Rätt skönt att han erbjöd sig att följa med, jag hade verkligen ställt in mig på att åka med, hade inte ens tänkt tanken att han ville hänga på. Vill och vill förresten, han har nog ingen alls lust med det, men just det att han gör det för min skull och låtsas vilja känns ju rart ändå. Kan va skönt att han kör med. Kommer vara både trött och ledsen.
Åker till min mamma efter veterinären och begraver henne där, Viggo är ju där med, så han ska ju hem hit och sen ska han till Hanna och sova där i natt.

Beställt kalsonger till Tomas.. han behöver. Och han fyller år snart dessutom
Dessa (svart7vit) och sen helsvarta också.


Sen har jag en annan överraskning också såklart.... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0