Test


Vilken svordom använder du mest?  Fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?  Nu är den ställd på halv 10. Ska åka 10.
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica affär
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Tar bilden :-)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En bil och ett hus
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Mjaa... förtroende saker iaf. så ja!
När var senast någon stötte på dig? Haha.. Förutom Tomas då, som stöter på mig hela tiden ;-) Så va det väl sist jag festade, me micki och sanna tror jag det var. Dock var jag ointresserad :-)
Vad åt du till middag senast? Risotto
Kan du vissla? ja
Tittade du på tecknat när du var liten? ja
Äger du några popband t-shirts? Nej
När flög du senast? ett år sen drygt
Pratar du några andra språk? Engelska såklart
Har du gråtit offentligt? Hm, inte vad jag vet.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? ja två tatueringar. Många piercingar som inte används :-)
Vad har du med dig in på bion? Godis
Vad har du för väder? regn
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Svenska
När sov du senast på golvet? Hmm.. minns inte ens, så det var länge sen, men har hänt.
Vilken är din favorit drink? Nja ja vet inte, Strawberry daquiri
Gillar du din boendesituation? ja, lite litet, men det gör inget
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Helst 7-8 timmar
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nja, jo. VIll ju ha tid att mysa me familjen me.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? ja
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 30
Tror du på liv på andra planeter? Nej absolut inte
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det blir bättre, det vet du.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej aldrig, men jag skulle vilja våga.
Tycker du om att krama folk? Ja :-) Men har tydliga närhetsproblem :-/
Äger du en digitalkamera? ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Hahahaa, det berättar jag aldrig!!
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nej inte direkt, jag vet hur det är!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej det får jag inte
Är du mörkrädd? Lite
Tre saker du alltid har med dig? Mobilen. Det är det enda jag alltid har med!

Kommentarer
Postat av: hanna

Hej



du sms:ade just. Hoppas du tittar in hit. Orkar inte skriva på mobilen. Satt ändå här bredvid datorn.



Vi kan sätta honom på en buss imorn. Han kan äta lunch här så skickar vi iväg honom på en Norrtälje buss efter det. Så 13-14 bussen nånting sånt?



Jag är heeeeelt slut efter den här natten och dagen från igår och idag.....har just tagit en skön dusch och ska slänga mig i soffan och inte röra en fena mer än lyfta mitt cola glas :D

Barnen kollar på film på deras rum.



kram ringer imorn

2009-08-14 @ 21:09:41
URL: http://cocochanelplitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0