Test

Hur bor du: I ett litet hus i skogens slut.
Brukar du komma i tid: Ja, till jobb och möten. Men annars är jag en stoor tidsoptimist.
Hur lång är du: 170 cm
Kan du laga mat: Jadå, hyfsat :-)
Vad jobbar du med/pluggar du: Natt på äldreboende
Vad har du på dig just nu: Arbetskläder
Har du någon fobi: Höjdrädd, annars absolut inget
Hade du en bra kväll igår: Mja, jag var ju på jobbet, hade gärna varit hemma och myst.
Vilket är ditt senaste inköp: Hmm, förutom lite mat i dag så var det väl en nyckelring som ser ut som ett spöke och lyser och låter illa till Tomas, haha, och potpurri som lukar juvligt.
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Arbetet
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej jag har varit på jobbet hela natten
Vad hade du sönder senast: Hmm... det minns jag inte... har sönder saker lite då och då. Toalettlocket tex.
Vem snackade du med senast: Tomas, för någon minut sen
Varm favoritdricka: Kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Coca cola
Alkoholhaltig favoritdricka: Rosevin eller grogg
När gjorde du senast något riktigt dumt: Ja du det händer lite då och då...
Saknar du någon just nu: Mm, barnen såklart
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Inkonsekvent och sur för småsaker.
Någon jag stör mig på: Att folk inte kan sköta sig själva, eller sådana som ser negativt på allt!
Intressen: Familjen och djur
senaste person du kramade: Tomas
Senaste person du ringde: Mamma
Senaste person som ringde dig: Mamma :-)
Vad drack du senast: Kaffe
Vill du ha barn: .har redan och det blir inga fler
Längtar du till din nästa födelsedag: YES
Har rakat dina ben någon gång: Ja såklart, alltid
Är du sugen på något nu: Mmm... nybakt bröd med gott pålägg
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: fyra-fem kanske
Använder du hudkräm: ja
Attraheras du av män med skägg: Nej, men jag älskar den riviga känslan av lite skäggstubb
Micro-pop eller poppa själv: micro
Brukar du baka: ja
Röstade du i det senaste valet: ja
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja väldigt
Har någon annan sovit i din säng inatt: Mina katter
Vad tycker du är äckligt: Ruttna saker, eller illaluktande saker.
Har du pengar på mobilen: ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0