Ute på Vätö :-)

I går på dan åkte vi till Vätö. Nina och Erik + barn var där och Lena och Björn skulle komma lite senare.
Vi badade och grillade och hade jättekul. Lade oss sent och vaknade av alla barnen tidigt i morse, så känner mig väldigt trött och seg nu, men det går bra.

Ska snart åka hem till mamma och kolla till hennes katter, dom är ju på Gotland. Ska förbi fotoaffären också där jag har lämnat in lite från arabcupen. Sen kanske jag tar ett varv på H&M med :-P

Sen efter lunch ska Nina och jag ta med oss barnen och gå på självplock :-) Om vädret blir lite bättre, det regnar jättemycket just nu.

I kväll ska vi äta kräftor och lite senare ska vi åka badring efter båten.

Nu ska jag slappa lite och sen i väg på mina ärenden.

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0