Onsdag

I går åkte barnen och jag buss till uppsala och såg G-Force på bio. Den var skoj :-)
Åkte hem till Lena och Björn efter det och var barnvakt till Nina och Eriks barn en stund tills Lena och Björn kom hem och tog över.
Va bara skoj. Emelie följde med mig till stallet och fick sitta lite på Shaman.

Åkte hem hit till efter 20, Tomas åkte till jobbet och jag och barnen kollade på Ensam Hemma 4. Doom somnade väl till klockan 23 eller något sånt.

I dag så har det varit lite bråkigt och så mellan barnen på morgonen. My är skitsur. Men går väl över snart.

Om någon timme tänkte jag åka i väg med barnen och åka skridskor. Fast jag kan ju inte åka, men får titta på en stund. Sen är det ju stallet.
Skulle egentligen behöva att Tomas åkte med, men jag vet inte, han har ju jobbat och är så trött.... FÅr se... Om han vaknar innan vi åker. Egentligen kan jag inte köra bil själv. Men nu använder jag ändå handen mer, och det går bra. Jag tror jag kommer bli bra snabbare, jag tränar dubbla eller trippla pass med tummen, försöker försiktigt så det inte gör ont. Så länge det går bra tror jag inte det är någon fara.

På tisdag ska jag in till Sös igen och då ska stygnen tas bort. Och får byta bandaget som sitter runt gipsskenan. Det är inte så fräscht! Har ju haft det sen operation och det känns inte så trevligt.


Jag måste in i duschen också.. .men jag väntar nog tills i kväll. Måste tvätta håret och tror nog att Tomas måste hjälpa mig med det. Bäst att jag sätter i gång med sånt när han är vaken iaf.

Nu ska jag plocka undan maten.
Spagetti och köttfärssås, Williams val. My valde pannkakor till middag och häromdagen åt vi tacos, det valde Viggo.

Men jag tror Tomas och jag äter julmat när dom tar pankisar.. Jag har lagt in egen sill och vi har griljerat en julskinka.. haha, vi älskar julmat :-D


Hoppas allt är bra med er! Nästa vecka blir lugnare, då träffas jag gärna. Malin, kanske fika i sthlm på tisdag runt 13?
Venessa, jag hör av mig och till dig och Lina!

Kommentarer
Postat av: venessa

Inge stress:) d e lätt att man stressar upp sig, iallafall jag, under jul o nyår, så mycket ibland.

Gott nytt ååårrr!



Ta hand om dig o fam!

kram

2009-12-31 @ 11:40:26
Postat av: malin

hej ja jag träffas gärna på tisdag.. åker du bil?? isf om vi kan ses på ks. annars tar jag mig in till stan, hoppas bara att jag kan sjuta tidigare...

skriv på min mail??

gott nytt år.. kram

2009-12-31 @ 11:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0