Furuvik!

Nu kommer Bilder från Furuvik :-D

Första dagen!
Vi kom dit vid lunch tid typ. Checkade in, vi sov i tågvagnar :-D Ett gammalt tåg, precis i parkområdet, så låg bara 20 meter i från poolen och djurparken / tivolit :-D



Det var trångt, vi hade två 'hytter', tre bäddar i varje. Vägg i vägg :-) Barnen ville sova själva i en egen så efter att vi hört hur lyhört det var så lät vi dom göra det, hörde dom prata och skratta lika tydligt som om dom låg inne i våran hytt :-) Knackade lite i väggen när klockan började bli mycket och dags för att sova, hehe. Myyysigt. Smala sängar, men Tomas och jag ville iaf sova tillsammans så vi trängdes i en smaaaal säng hela natten, haha. Lite onödigt tyckte jag när jag vaknade med rygg ont dagen efter.

Hur som helst så satte vi genast i gång med karusellåkning när vi kom dit!!!

Första karusellen



Furuvikspolisen skojar med barnen

        
     
                  

Radiobilarna



Lilla Fritt Fall




Katapulten ( va riktigt rolig)





Larven


Tomas i larven, haha,


Bilar :-)


Mer bilar




Sen tog batterierna i kameran slut, så fick ladda den på kvällen, kom ihåg att ta med mig laddaren iaf :-D

Poolen, badade när det var finare väder första dagen :-)


Dagen efter ägnade vi åt djurparken.

Här fick man passa sig, marken sprutade vatten, hehe.



Shimpanserna va sååå söta :-)


Småapor


Getterna blev jag helt förälskad i som vanligt.... Såååå söta....
     Tomas var inte lika förtjust


Ankor, kameler, mera apor, fanns alla möjliga djur

    

Påfågeln va skitläskig så Tomas fick jaga bort den från mig när vi skulle fika, den ville ha min bulle!! :-O


Nu får det vara nog med bilder för i dag :-) Tomas vill ha tillbaka sin dator en stund innan han ska börja bygga på huset för i dag... Dom har hållt på med det i några dagar nu, vår tvättstuga är förresten klar :-D Ska ta ett kort på den sen, är suuuuperbra!!


kramar!!






Kommentarer
Postat av: Hanna

ha ha ha ha sitter jämt och skrattar högt när jag läser din blogg :D



jävla påfågel då ;) man får värsta bilderna i huvet när du skriver!



ha ha skrattar ännu mer



ja nej det är typ ingen som läser min blogg just nu så det är skönt :D det är typ du och mina systrar ibland.



ja du det är INGEN som förstår att jag klarar av att ha det som jag har det. Men jag är lycklig :) har aldrig i hela mitt liv varit så här lycklig så!

måste stå ut med att va utan min familj ibland även fast det gör så fruktansvärt ont.



kram!

Fina bilder du tagit förrästen =) roligt att se!

2009-07-12 @ 13:35:59
URL: http://cocochanelplittel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0