I dag händer inte mycket....

Nu har Tomas och jag just varit nere i tvättstugan och tvättat och hängt upp :-) Höll på där nere själv och pyssla, men då kom han ner och hjälpte till, vilket iofs var rätt onödigt, jag kan tvätta och hänga en maskin på egen hand, haha. :-)

Viggo och William har spelat tv-spel hela dagen i sitt rum typ, My är fortfarande hos Nina, kommer hem i eftermiddag.
V och W har precis ätit lunch, rester från smörgåstårtan :-) William älskar det :-) Har nog aldrig sett han äta så mycket.

Tomas pappa Björn kom just hit, dom ska fortsätta bygga på huset, hör dom såga och grejja. Inget för mig så jag och ungarna tänkte åka i väg till stallet en stund nu. Dom gillar att vara där och leka.

Skulle helst vilja åka i väg någonstans i dag, alltså göra något med ungarna. Men Tomas är ju upptagen med byggandet och ingen kompis verkar hemma. Men å andra sidan så har jag ju stallet att fixa, sen så ska jag ju vila en stund eftersom jag ska jobba i kväll och så ska jag laga Tomas och min favorit paj, med salami, fetaost och spenat. Sjukt god.

Hmm... mest svammel nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0