I väg och tävlar

I dag sticker jag i väg till strängnäs med Shaman och tävlar hela helgen, kommer hem söndag eftermiddag. Ska bli roligt.
Mamma och My hänger med.

Är sjukt trött i dag bara, sov skiiiitdåligt i natt. Hm, ungarna spelar spel nu, jag kanske ska lägga mig en timme. Va såååå ensamt att sova utan Tomas, dessutom smsade han och väckte mig och så, fast jag blir ju glad av hans sms så det gjorde inte så mycket :-)
Han har inte hört av sig i dag, men han kanske inte ens har vaknat än :-) Sa ju att han inte behövde komma hem någon särskild tid, jag kan köra William till hans mamma och så. Men skulle ju bli glad om han kom hem så vi kan säga hej då ordentligt, kommer ju inte ses förrän söndag :-S

Ska lägga mig på sängen en stund och se om jag kan vila lite....

Förresten, drömde att jag glömt att ta p-pillret en dag, och Tomas var rasande på mig för han hade varit och rotat i mina grejor och hittat pillren och sett att jag inte tagit på en dag, han trodde att jag gjorde med flit så att jag skulle bli gravid. Vilket inte alls var fallet.
Skrattade iofs gott åt det när jag vaknade och berättade för honom, han vet ju att jag faktiskt är lite glömsk och har glömt någon gång i bland + att jag är super fertil verkar det som, men han vet verkligen att jag aldrig skulle göra så mot honom.
Dessutom tycker vi båda att vi har precis lagom många barn, även om jag är lite bebissjuk <3 Men det har jag förståss alltid varit.


Nåja, nu säng.

puss kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

=) Hej



alltså det är nåt virus så penicillin hjälper inte. Nu på dagen funkar det! Det är helt ok faktist så jag klarar nog det här ;)

Det är värre på kvällar och morgnar.

Har tagit värktabletter så jag mår relativt bra just nu :D



Hoppas ni får det roligt där borta! Ringer My sen när ni sitter i bilen.



Blir jag värre får David komma hem.Vi har sagt det att vi skaffar inte barnvakt om man är sjuk utan då får ju han va ledig pga sjuktbarn eller sambo.



Nej nu ska jag blogga en snabbis sen ska jag slå mig ner i soffan igen.



kram(förrästen, du kan ju skriva en hel bok med hjälp av alla mina långa inlägg ;) )

2009-07-23 @ 14:51:43
URL: http://cocochanelplittel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0