Måste väl

skriva någonting... .Har inte skrivit knappt något.

Har en del att göra, har inte varit hemma någonting känns det som. Men men.

I torsdags så blev vi barnlediga så vi grillade och drack vin och öl för hela slanten. Micki gjorde oss sällskap så det var riktigt mysigt. Satt ute hela kvällen, stupade i säng vid 2 tiden. Va skapligt bakis dagen efter.

I fredags kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde, men vi slappade förmodligen..... Kollade nog på några avsnitt av Lost, åt chips och godis och myyyyyyyyyyyste.

I lördags kom barnen hem, en kompis till Tomas kom över och jag drog i väg på systers födelsedags fest. Trevligt var det, men när dom skulle vidare till Mobergs så ville jag hem till min Tomas. Så så blev det. Hoppade i säng direkt när jag kom hem.

I dag har jag varit och städat vidare i gamla huset, flyttat hit fiskarna. Håller på med dom nu, men tog en liten paus.

E sjukt trött, får sova lite tidigare i dag för i morgon ska vi till Furuvik :-) Ska bli suuuuuperskoj!!

Ha det bra sötisar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0