Nattligt

Är helt ok att vara tillbaka på jobbet, men tiden går lite sakta nu. Hade ju svårt att vila hemma så kommer vara trött i natt, men bara att kämpa på. Ju tröttare i natt, desto bättre sover jag när jag väl är hemma :-D Nästan bara halva natten kvar ju.

Längtar tills mina nagel prylar kommer :-) Har ju gjort naglar på salong miljoner gånger och så har jag läst på en massa nu, så känner mig säker på hur jag ska göra och att jag har köpt riktigt bra grejjer. Ska träna lite på mig själv först sen så får alla som vill komma och få naglarna fixade hos mig gratis!! :-D haha.Ska lägga ut kort här på mina egna så fort det bara går så får ni se!
Men tyärr så dröjer det en vecka eller två till sakerna kommer, men gör inte så jättemycket, hade inte haft tid att göra naglar den här veckan iallafall så....  :-) Men hoppas dom kommer i början på nästa!



My hade förresten haft superkul hos Nina... Hon fick med sig kamerna, glömde fråga om hon tagit några kort. Får fråga det i morgon, om jag träffar dom innan jag somnar! Sen åker dom till sin mamma klockan 13 typ, och då sover jag nog hur som helst.
Men vaknar dom samma tid som vanligt så är jag nog fortfarande upp antar jag, vill gärna träffa dom en liten stund innan jag lägger mig, ge dom frukost och så så får Tomas lite sovmorgon också, han ska ju bygga på huset och har gjort det i flera dagar så han behöver nog lite extra sömn.
Han smsade mig nyss dessutom så han verkar inte ha kommit i säng än. Passar väl på att sitta uppe halva natten och spela rymdspel nu när jag inte är hemma. haha. Han älskar sitt Rymdspel :-)


Nä nu ska jag göra lite nytta i stället för att sitta här och svamla.... Hade inget direkt skoj å skriva..... Hm.. kanske poppar upp något roligare i morgon...

puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0