Städning

Är vad jag borde ägna mig åt i eftermiddag när barnen lämnat huset
Men känner mig ungefär så här sugen på det

Men så skönt att röja ordentligt så man slipper tänka på det sen nu när man jobbar natt några nätter, håller sig ju städat några dagar sen eftersom barnen inte är hemma ;-)

Går ju rätt fort med, behöver ju inte vara superpetig. Bara damma lite snabbt, dammsuga och torka golvet. Är ju så litet, gör jag på någon timme. Men ska ju sova ordentligt först, sen måste jag till stallet och rida lite helst.... Så tiden känns lite knapp :-/

Förresten,,, min vackra Törnrosa har fått tillbaka tumörer och har nu inte långt kvar att leva :-'( Missangull. Har redan opererat henne en gång och veterinären säger att det var en chansning och det är ingen ide att försöka igen. Hon fick iaf ca 8 månader extra att leva. Lilla hjärtat, Älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0