Äntligen sommarlov.... men jag är sååå trött...

Har varit dålig på att  skriva nu...
Är så trött, vill sova bort hela dygnet tror jag :-(

Var iallafall på Mys och Williams skolavlslutning i kyrkan i går, var ju lite dåligt väder så blev ingen fika i gräset efter, men vi åkte och hyrde film, köpte godis och åkte hem och lagade tacos :-)

barnen hyrde denna:

Desperaux

Tale of Despereaux, The

Senare på kvällen kollade jag och tomas på

Twilight



Den var bra :-)

Jag ska jobba i natt, men borde gå bra, har sovit halva dagen :-S


Vi var allihopa på Viggos avslutning imorse, efter det åt vi lunch på mc donalds. Har mått illa sen dess :-/

Nu ska jag lägga mig raklång i soffan och hoppas på att jag vaknar till. Lär inte hända dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0