En riktigt usel sak

med mitt nya stall.. Upptäckte i går.
Sjuuuuukt mycket brännässlor där jag var tvungen att gå med slangen för att koppla in vattnet. Sen hade det ju inte gjort något att det var brännässlor om jag hade haft stallkläder, alltså långbyxor, men naturligtvis hade jag kort kort och sandaler. Jag blev brännassle invarderad och anfallen av bauta mygg så i natt var det inte mycket sömn, vaknade av att det kliade och sved. Haha.

Men det är dock det enda som är dåligt med superstallet :-)


Är hemma i Sika i dag igen, ska fortsätta med huset, sen ska jag göra naglar klockan 12, sen så ska jag hjälpa Elsa lite med Verano. Är det tänkt. Blir väl bra :-)


Sen har jag massor att göra hemma också... Pust, känns som det aldrig tar slut. Men tror det kommer lätta efter i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0