Mysig kväll

I går efter lunch så körde jag killarna till Hanna, dom skulle sova där. William var jätteglad över att få visa Viggo hans andra hem ordentligt :-) Senare på kvällen skulle dom ha fredagsmys och på dagen så badade dom i områdets pool. Låter härligt :-)

Jag åkte hem till mamma, köpte med en blomma och vi åt lunch. Sen fixade jag lite med fiskarna, tömde kyl och frys och sådan :-) Fick inte lika mycket gjort som jag hade tänkt, men ändå!
På vägen hem så storhandlade jag på Flygis, var jobbigt, nästa gång så får Tomas vara med, men nu passade jag på eftersom jag ändå var där.

När jag kom hem så duschade jag och Tomas grillade. Vi åt grillat, drack vin och öl och pratade, skrattade och myste till ca 2 på natten. Var jätteskoj :-)

I dag kom William och Viggo hem efter klockan 13, dom har varit ute och lekt med Erica, ätit jordgubbar med mjölk och spelat lite spel. är sååå varmt.

Jag ska til stallet lite senare och rida... Pust!!!


Nu är det dessutom snart dags att tänka på middag, men det är svårt att bli hungrig i den här värmen!


kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0