Nu slutar jag....

Nu slutar jag om 25minuter :-)

Har lovat Dominique att vara med när hennes häst veterinärbesiktigas i eftermiddag klockan 18, så jag kommer inte hinna rida i dag tyvärr :-( Skulle gärna göra det nu, men jag måste till Norrtälje och köra Viggo till skolan och så, och kan inte sitta och åka hur mycket fram och tillbaka ju. Dominiques ´häst står ju i Penningby.

Nä, det blir hem för mig nu, göra ordning viggo och sen sova.
Sen Penningby med Dominique och sen åka till stallet i rimbo :-) Någon räkmacka med Tomas får jag nog skjuta på tills i morgon, blir nog tajt med tid till det. Ska hinna duscha efter jag varit hos Shalle och innan jag åker till jobbet!

Får bli en smoothie till middag istället!


puss kram och godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0