På jobbet

Nu sitter jag på jobbet.

Fick en obehaglig överrasning när jag kom hit. Jobbar med en som jag absolut inte gillar.
Och då menar jag absolut inte! FY.
Ska väl inte skriva mer om det, men jag vet att jag inte är ensam att tycka som jag tycker.

Ska leta reda på lite tidningar och så och fördjupa mig i tror jag bestämt.


I morgon bitti ska jag hem till Tomas och sova där, blir skönt. Att slippa åka hem till norrtälje. Jobbar bara tre nätter nu sen börjar semester!! Tjohooo!

Sen har det ju hänt mig lite tråkigheter som kommer påverka starten på semestern lite, men det får gå ändå.
Kanske berättar om det sen... Lite känsligt, så vet inet om jag riktigt kan berätta om det så här öppet.
Hur som helst, jag överlever iaf.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0