Tidig morgon i stallet...

gick upp 7 i morse och var i stallet till halv 8.
Inger hade redan släppt ut men jag mockade och fixade och red sen ut :-)
Shaman var jätteduktig och inte alls lika busig och tramsig som dom andra dagarna, så han börjar väl bo in sig ordentligt nu. Skönt!

På måndag ska han släppas ihop med sina kompisar. Dom har stått brevid varandra i stallet och ser varandra från hagen så det ska inte bli något problem. är så glad att ett par av dom är unghästar så han får leka! Hoppas dom får lika roligt som jag tror.
Och hoppas att han klarar av att gå ute, för det ska han få göra dom fina dagarna, om det blir några sådana, nästa vecka.


Nu ska jag in i duschen, Viggo och William har åkt till Willes kusin och ska leka där ett tag, lite senare så kommer jag hämta dom och åka till Norrtälje och hjälpa Dominique att lasta en häst och sen så ska jag ta med katterna hit :-D
Tomas är inte allt för överförtjust ;-)

Nu dusch!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0