Besök.... Middag och akvaristik

Min moster och morbror kom hit på eftermiddagen med sin husbil och stannar kvar någon vecka eller så :-) Alltid trevlig.

Vi alla blev bjudna på middag hemma hos mamma, fisk med tak och potatis, sjukt gott.

Sen så släppte jag ut mitt  första egenuppfödda guppyyngel i stora karet :-) Var orolig att hon skulle bli äten, hon är ju ganska liten, men det blev hon inte :-)


Längtar tills jag får ordning mitt stooooora akvarium. Ska göra en bergbakgrund till det, ska sätta igång med det i veckan, men det är rätt så tråkigt! Men tar ett tag, skära ut den och fixa, sen målas, sen måste det härdas ett par veckor. Sen är det redo att silikonas fast i akvariet. Sen är det bara att fylla med vatten :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0