Dagen test!!

Det här måste ju göras lite då och då!!!
(jaja... jag är jäääkligt rastlös)


Dagens-testet

DAGENS VILL HA: Godis och chips!! (men nu blir det inget sånt )
DAGENS KLÄDSEL: Mjukisbyxor, svart linne, grå/svart randig tunika över.
DAGENS FRISYR:  Superklulligt, försökt att hålla det fast i en tofs.
DAGENS LÅT:  Eurovisionsvinnaren Alexander med Fairy Tale.... Såååå bra.
DAGENS PLANER: Stallet och rida lite, mysa med Viggo i kväll. Träffa moster och morbror som kommer till mor och far på besök i kväll, middag med dom dessutom :-) Usch va mycke... Får nog sätta i gång snart!!
DAGENS SAKNAD: Tomas och barnen såklart. Han jobbar en natt till
DAGENS DUMMASTE: Trodde att det var mors dag  och har dessutom lurat i andra det!!
DAGENS MISSLYCKANDE: Sov alldeles för länge så jag kommer inte kunna somna i tid i kväll
DAGENS DROG: Smoothie
DAGENS KÖP: Blir nog inget köp alls i dag.
DAGENS GODIS: Absolut ingenting. Har godis förbud
DAGENS HUMÖR: Lite seg, men glad för att jag ska vara ledig en vecka med kanonväder :-D
DAGENS CITAT: Grattis på mors dag! Va? Inte i dag? Oj.. Aja, håll tanken en vecka till då.
DAGENS ROLIGASTE: Att jag hade ångest över att inte köpt blommor till mamma på morsdag. Haha, men nu har jag en vecka på mig att komma ihåg det :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0