Ett par saker avklarade...

Klockan är 9.20 och jag har avklarat två saker på listan. Kört Viggo till skolbussen och varit och bytt däck på hästtransporten.

Och ja jag vet att ni kanske tycker det är mesigt att åka i väg och betala för att få däcken bytta, men det tycker inte jag!!

Det är fyra däck det handlar om, för det första så är det smutsigt. Och nej jag smutsar helst inte ner mig med olja och äckel om jag inte måste, för det andra så tar det typ 15 min för macken att göra det, mig tar det drygt 2 timmar säkert för man har inga bra verktyg precis, för det tredje så är det jobbigt att byta däck, och dom gör det nästan gratis, 200 spänn. Kan inte spendera dom där 200 mycket bättre.

Känner mig skiiiiitnöjd.

Men jag kan. Om jag vill. Jag har i mina tider bytt däck en gång. Då lovade jag att aldrig göra om det, om det nu inte blir någon nödsituation på något vis.

Nu kan pålle åka sin fina transport igen!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0