Frågor och svar!

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu:
Trött, lite ensam men ändå lycklig.

Favoritgodis:
choklad

Är det nåt du absolut inte äter:
youghurt med klumpar

Kläder just nu:
Jeans leggins, stickad tunika, ylletofflor

Musik just nu:
ingen

Vad sa du senast:
Godnatt

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:
1800, korsetter och supercoola klänningar, uppfluffade tuttar och yppiha höfter + ett tjusigt paraply!

Sommarplaner:
Bygga ut huset, fixa och dona, tävlingar med häst och campa en helg!! Och gröna lund!!

Fisk eller badkruka:
Fisk!!

Saft eller alkohol:
Saft till vardags, alkohol till fest

Hur många kuddar sover du med:
2

Favoritväder:
Sooooool

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med:
Dator med internet, Tomas och barnen. Hmmm.... var det för mycket saker?

Spelar du nåt instrument:
nej, men har spelat klarinett

Morgon- eller nattmänniska:
Nattuggla för det mesta, men får gärna mycket gjort på morgonen bara jag kommer ur sängen

Sparare eller slösare:
Slösare... Tyvärr, får anstränga mig för att inte shoppa för mycket.

Bästa film:
Kill Bill vol 1 och 2

Tror på liv på andra planeter:
Nej

Kommer du ihåg din första kärlek:
såklart

Älskar du henne/honom fortfarande:
Nej

Har du några homosexuella vänner:
Nej, det har jag inte. Hade gärna haft en gay kompis dock.

Tror du på mirakel:
Nej.... eller ja vet inte... jag kanske bara är bitter

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
Absolut!

Ser du dig själv som tolerant mot andra:
Ja, fast ibland kan mitt humör svänga om rejält.. Beror lite på dagsformen. I bland är jag väldig dömande och fördomsfull, men sådan vill jag inte vara!!

Ser du på kärleken som ett misstag:
Nej, hur kan man det??

Hur många barn vill du ha när du blir stor:
3-4. Bonusbarn inräknade ;-)

Bio eller promenad:
Promenerar gör jag gärna varje dag, gillar det verkligen, särskilt med sällskap. Men gillar bio med såklart, men blir inte så ofta av

Är du kittlig:
iYes, superkittlig!

Snarkar du?
Ja... har en missbildning i näsan och förstorad toncill tyvärr.

Stjärntecken?
Vädur

Rädd för insekter?
Nej inte rädd, men äckliga är dom.

Äckligaste insekten:
Fästing

Största svaghet: Lite osäker i bland på mig själv. Ojämn i humöret

Det här är jag bra på:
Jag är bra med djur. Har alltid varit. Och så är jag lättsam och rolig :-P

Bästa bok?
Helt klart Millenium triologin!! Män som hatar kvinnor och dom andra 2 alltså.

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Flyga!

Vad vill du jobba som? Lapp Lisa

Chips, morötter eller godis?
Godis

Pizza eller hamburgare? hamburgare från Max

Skriver du dagbok?
Ja, men inte varje dag längre, bloggar mer.

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
Har redan tatuering på rygg och arm. Har haft mycke piercingar tidigar men alla är bortplockade.

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat! Självklart.

Gungar du på stolen? Nej

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja, fast jag skulle inte våga när det väl blev dags, har höjdskräck.

Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster, men höger om jag är själv, haha

Är du rädd för blod? Lite... Men härdad efter jobbat på danderyd och tagit blodprover och varit med under operationer.

Saltar du på maten? knappt

Gillar du att sjunga?
Ja, men andra gillar det inte gissar jag, haha.

Anser du att du är stark?
Ja

Brukar du sola?
Är försiktig. Känslig hud.

Vad gör du om du får hicka?
Hickar

Röker du? Inte ofta, slutade i november, röker om jag tar lite vin eller är på fest.

Snusar du? Nej

Använder du knark?
Nej

Kaffe, te eller inget?
Massor av kaffe

Har du en besatthet?
Choklad, sambon och barnen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0