Godmorgon!! Eller förmiddag kanske...

Somade cirka halv 2 i natt, så det kändes helt ok. Sov gott hela natten.
Vaknade klockan 10! Viggo var uppe och spelade dataspel, men hade inte väckt oss, tyckte vi kunde få sova lite, hjärtat
<3
Har gjort frukost, äggmackor, fil med melon, kaffe och oboy.
Dock är vi inte såna frukostätare precis, Viggo åt ordentligt, men jag har tagit lite fil och kaffe, Tomas bara kaffe... hehe.

Om någon timme ska vi hämta My och William, får väl se om dom vill hänga med mig hem en stund, såfall kan ju Will och Viggo vara hos min mamma ett tag och My med mig till stallet, men som sagt, får se vad dom vill, dom kankse vill hem till sin pappa direkt!  :-)

Fint väder ser det iaf ut att bli, såååå skönt!!

Ska se till att ta ordentligt med kort i dag :-)

puss å kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0