Godnatt!!

Ja nu är det snart sovdags för mig.

Är jättetrött efter allt shoppande i dag, men det var verkligen superkul. Längtar tills i morrn när jag ska pyssla och göra fint hemma hos Tomas me mina nyinköpta pysselprylar.


Dessutom köpte vi en duschkant! Seriöst, det rinner vatten ut över hela toalettgolvet när man duschar och det gör mig gaaaaaalen. Så nu har vi köpt det. Den sätter han nog dit imorrn :-)

Sen så flyttar jag nog hästen till rimbo i morgon om allt går som det ska. Måste hämta hö bara, men hinner nog göra det i morgon på dan. Dock så är det lite trassel med bilen, men det får gå bra ändå.

På kvällen är det grillning och ett glas vin som står på agendan. Ska myyyyyyyyyysa!!!



Har dessutom varit duktig och inte ätit godis, glass eller kakor eller liknande på en hel vecka :-) Kvälls suget är i princip borta nu. Såååå skönt.
Så syndade lite på dagen i dag när vi var på IKEA och fikade en liiiiiiten bit chokladmousse tårtbit :-) Såå mumsigt.
Viktigast är att jag inte äter sånt på kvällen, då är sötsuget som värst och det leder inte till något bra alls.


Men nu raringar så ska jag soooova.

Viggo har ju skola i morrn bitti!!


pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Hanna

:) ja precis. Mycket krimskrams. Man hittar ju ALLTIIIIIIIIIIIIIID nåt! (för mycket)



Jag förstår att huset behöver pimpas. En kille som bott där i flera år. Behöver en kvinnas tutch! hah!



hm, hur stavas det egentligen...tror du vet vag jag menar iaf.



va bra för barnen att de blir mer hemtrevligt nu ;)



kram



2009-05-29 @ 06:29:03
URL: http://cocochanelplittel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0