Hemma igen.

Nu är jag hemma igen.

Gick upp 7.10 i morse, ungarna vaknade precis innan. Gjorde i ordning frukost och plockade fram kläder till dom och tog hand om kvällsdisken. Hopplöst att inte ha diskmaskin :-/

Sen åkte Viggo och jag, körde honom till skolan och sen åkte jag hem.
Nu har jag ätit lite frukost och sitter nu och tråkar.

Borde sätta igång med att städa lite, men har gjort nog av det i helgen hemma hos Tomas känns det som, haha.
Nä... Måste dammsuga, damma och torka golv. Men har en stund på mig, har inget att göra fram till klockan 13 då Viggo ska hämtas från bussen.

Sen vill jag ju till Tomas i kväll igen.... Men blir lite mycket åka fram och tillbaka tyvärr :-/
Får se sen hur jag gör!

Nu ska jag läsa lite bloggar!

puss kram

Kommentarer
Postat av: Hannah

Fick ett leende på läpparna när du sa så =) Tack!! Känns alltid skönt när någon kommenterar att man är duktig. Du är alltid så snäll du =)



Du är också duktig som klarar av allting. Vet ju att du inte får så mycke hjälp av en viss person ;) om jag får säga så, men säger det ändå hih...du vet ju vad jag tycker.

Så tycker du är stark, verkligen!



Ja det blir nog enklare allt när ni väl bor ihop.

Jag tänkte prata med dig om det faktist. För det finns vissa grejer jag skulle vilja be dig om som jag inte nåt fram med under flera år. Så tänkte be dig göra dom grejerna istället =) Men det kan vi ta sen per tel eller nåt.



en annan grej! Jag är faktist oftast inte så stressad. Många tror det men, jag älskar att ha många bollar i luften samtidigt =) De här är ju min dröm. Att få ta hand om hem och barn och allt vad det innebär. Fixa med gympakläder och packa ner massäckar och gå på föräldra möten och tvätta kläder och du vet, göra barnens värld mysig och fin och enkel.



kram

2009-05-18 @ 12:06:52
URL: http://cocochanelplittel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0