Jerry Springer...

...ja det är vad jag ägnar min morgon åt. Haha. Såååå sjukt. Kan ju inte vara sant?? Eller finns det verkligen sådana idioter? Nä, 80% av det där programmet måste verkligen vara uppgjort. Dom slåss ju till exempel hela tiden, men man ser aldrig någon som börjar blöda eller gör illa sig? Verkar konstigt.

Jaja... Ett riktigt skitprogram är det iaf, men i brist på annat så!!


Viggo har kommit i väg till skolan och jag ska faktiskt slappa hela förmiddagen. Om det går så ska jag försöka vila en liten stund, vill vara lite pigg i kväll gärna. Gillar inte att somna tidigt och ligga trött i soffan hela kvällen.

Nu ska jag ta lite youghurt till frukost!

puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0