Tillbaka i Tomas famn

Nu har jag varit hemma och fixat lite samt varit i stallet och tagit hand om Shaman.
Viggo och My ville hänga med så dom gjorde det :-) William ville vara kvar hemma hos pappa.

Tomas hade ägnat timmarna jag var borta till att klippa gräset :-)

Nu håller vi på att laga en sen lördagsmiddag tillsammans. Grillat med potaisgratäng. Sen blir det efterättstårta och godis som det bör nu när det är europafinal :-D Haha, egentligen är jag inte så förtjust i schlager saker, men kul att göra något mysigt tillsammans iaf.
Och hur kul är det inte att laga mat tillsammans?? Det är kuuuul. Gör vi nästan jämt iofs, hehe.

Nu ska jag passa på grillen, Tomas är i duschen. Alltså, nyduschad... Hur gott luktar inte det? Gör mig nästan crazyyy :-P


Kramar på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0