Än så lever jag

Men har ont i halsen :-/ Men blir nog bättre när jag får sova ordentligt. Längtar sååå hem till sängen.
Först ska dock ungarna göras i ordning till skolan, jag vill göra ordning dom för skolfotot och så.
Men sen, klockan 8 när dom gått till bussen så tänker jag stupa i säng :-)

Sen är det lite hyllor och sådant som ska upp i dag, i Mys rum. Men det hinns med, så det behöver jag inte stressa över! Nä, sova är nummer ett i dag! Tycker det är så tråkigt bara.

Men om jag går och lägger mig 8 i stället för att vara uppe och vara rastlös så ligger ju förmodligen Tomas fortfarande och då hinner jag somna med honom innan han går upp. Det är bra!

Nä nu ska jag gå och göra lite nytta!

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0