Barnen har

pyst i väg till skolan. Tomas ligger i sängen, han ska jobba i natt så är ju bra om han kan sova lite till.
M och W ska till sin mamma i dag, Viggo och jag ska ha lite myskväll.
Ska hämta honom efter skolan så ska vi åka och shoppa lite till det och hämta ut mitt H&M paket :-D

Sen ska vi ju till Norrtälje i morgon och handla lite och sen till mamma. Syster Jojjan kankse skulle dit med, hon frågade om vi skulle sova kvar... Hmm... Viggo ska ju det, men jag hade ju tänkt åka hem. Men kanske vore kul, Tomas ska ju ändå jobba. Men vill ju gärna vara med honom någonting i morgon :-S Åker ju till Norrtälje senast 11, då sover ju han eftersom han ska jobba i natt, och om jag inte kommer hem då så ses vi ju inte förrän på söndag. Haha, vilka lyxproblem... Han kanske kan tycka det är skönt att sega riktigt ordentligt ensam efter jobbnatt. Jo.. får nog bli så.

Jag shoppade lite på ebay i går, haha. Alltså vilka fynd, jag fattar inte att dom som säljer en tjänar något på det?!?

Ett par pärlörhängen, inklusive frakt, 2 dollar= 17 kr


Köpte vita också, 3 par, typ 40 spänn eller nåt sånt. Med frakt såklart. Kan My få ett par :-)


Denna, 7 kr + 30 kr i frakt, haha... såååå söt. Ska skänkas till lämpligt barn ^^

Sen hoppas jag på att vinna den här auktionen, har budat upp till 4 dollar inklusive frakt. Va så fint....


Budet ligger på 1 dollar nu och är 25 minuter kvar så ser ju bra ut!!

Jag har blivit ebay beroende :-O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0