Godmorgon!

Kom i säng sent i går kväll igen, halv 3 typ :-S

Men blev väckt klockan 7 av att Tomas kom hem, men jag somnade om direkt, blev omväckt av Björn klockan 10. Här ska det spikas lister!!
Inte mycket att göra, bara plocka upp hammaren och sätta fart. Tomas har ju jobbat i natt och ska jobba en natt till, så han sover, men han får byta rum så snart vi fått upp lister i dom två andra rummen. För det ska upp lister i det rummet han sover i me.


Å när jag vakna i morse hade en nagel gått av :-O Den satt skitbra och var jättefin i går, så jag måste ha smällt den i väggen på ett högst oturligt vis eller något. Jaja, hade ändå tänkt att göra om ett par i dag på mig själv som måste bli snyggare till kryssen. Det är på tisdag :-D Yeay!

I dag ska jag fixa Hannas naglar och hon ska klippa och färga mitt hår. Jiho! Ännu lite blondare ska det bli!

Nä nu ska jag sätta i gång med hamrandet!

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0