Män

jag är inte den enda tjejen som inte förstår sig på män.

Blev så irriterad på Tomas nu på kvällen.

Jag skulle ju jobba i natt, jag lagade middagen till oss, fixade barnens kvällsfika lite senare, hjälpte dom till säng osv, la fram kläder tills i morgon och klockan 20.15 var allt tyst och lugnt hemma. Jag börjar jobba 21.18 så jag måste åka klockan 21.
Det betyder att vi hade haft en halvtimme att ta det lugnt tillsammans och mysa och prata lite. Men vad gör Herr Tomas denna halvtimme? (eller ja, för rättvisans skull, 20 minuter av denna halvtimme ägnades åt) DATORN!!
Det som gör mig så irriterad är att jag vet att han kommer sitta vid den halva natten när jag jobbar så då kunde han väl ägna sig åt mig den sista stunden innan jag ska i väg att jobba???
Jag VET att han VET att jag vill det. Så varför kan han bara inte göra det?

Det är bara en skitsak... Jag vet. Men så tråkigt faktiskt. Inte kan jag säga det till honom heller, för då kommer han ändra sig. Men då är det ju bara för att göra mig nöjd?? Ne då sitter jag hellre ensam i soffan.


0fe6cd6a.jpg men r stupid image by dame508



StupidCrazy.gif Stupid men image by LaDema24


Nu känns det bättre :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0