Sååå trött

Började få lite ont i halsen i natt. Mådde inte så bra när jag vaknade.
Sov ända till 15.30, så är utvilad iaf men känner mig lite hängig, huvudvärk och halsont :-/

Så stökigt här hemma med :-( Men Tomas tog ungarna och åkte i väg till fotbollen och sen så skulle han och My på föräldra möte och då skulle killarna vara hos hans föräldrar en stund. Så då passade jag på att diska, damma och dammsuga. Så nu känner jag mig lite mer tillfreds iaf och kommer kunna slappa resten av kvällen innan sista jobbnatten.
Hoppas att jag är bra i morgon och att det inte blir värre, jag har absolut inte tid att bli sjuk!!

Ska sega lite i soffan nu innan familjen kommer hem!

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0