Snart helg..

Var ju hemma hos Tora i går och firade henne. Var jättemysigt!
Vi åkte faktiskt hem till hennes pappa, deras föräldrar är ju skilda och jag har aldrig varit hemma hos honom så det var ju roligt att se hur dom har det på sin 'pappa-vecka'.
Det var jättefint och mysigt där och William var superimponerad och ville ha ett precis sådant hus. HIhi.
I dag händer inte så mycket, ska till stallet om en stund. Sen har ju killarna bandy och My har shack-spel.
I morgon ska vi till biblioteket, ska fixa lånekort till killarna också.
Har bestämt att dom får lägga sig samma tid som förut, men om dom vill läsa ett tag efter läggdags så får dom det.
My läser ju gärna, men killarna har inte börjat uppskatta att ligga och läsa än, men dom kan ju läsa toppenbra. Så det blir ju bra, dom får ju vara vakna lite längre och det är tydligen det viktigaste i heeeeela världen ;-)
Sen är frågan om dom kommer kunna komma till ro och läsa utan att ligga och babbla med varandra, det visar sig!!
Sen på lördag tänkte jag att jag och barnen ska åka hem till mina föräldrar, dom ville det, så vi får krama på älskade lilla Alfons!!
Och då tänkte jag passa på att låta dom bada i norrtälje badhus me!!
Sen borde vi verkligen åka pulka och skridskor någondag... Men det får bli på söndag då tror jag :-)
Nu ska jag i väg till stallet!
kram på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback