Onsdag!!

Ja fan va dagarna går. Helvete.

I går iaf så gjorde vi kyckling paneng till middag. Barnen äter med kina pinnar :) hihi.
Sen åkte ju Tomas och jobbade.

Sen så pratade han med barnens mamma om att byta barnen på måndagar istället för söndagar och det gick bra! Det blev jag glad för. Roligare för barnen också. Skönt att det funkade bra.

Sen ville väl hon att vi skulle ha barnen en del nästa vecka, var väl trubbel i paradiset, Vi har ju haft dom i flera veckor nu och hon typ 3 dagar, men det gör absolut inget, vi har dom så mycket vi får. Men jag vet att barnen tycker det är lite jobbigt när man ändrar hit och dit och dom inte vet vad som händer. Men men, inte mycket att göra åt.

Usch jag måste bli bättre på att ta kort. Det är inge kul utan kort.

*paus*

Så nu har jag fotat!!

 

Mitt hår är inte lockigt längre :( blev så efter blonderingen, men nu när jag är brunett igen så hoppas jag att det kommer nya lockar efter att det slitna håret växt ut. Måste toppa ordentligt :( jag som vill ha långt.


haha, jag märkte inte att jag hade byxorna uppknäppta, haha, men det är svårt att knäppa byxor när tummen är öanvändbar :) så dom är oftast öppna, haha. hemma iaf.


Den här smeten är en Vänskapskaka, Herman. Här är instruktionerna. Vill ni ha en Herman så säg till, jag delar den i helgen. Den är sjukt jävla god. Och det är en kul grej!! Punkt 9 förklarar lite. Jag har fått min av Sofie.



Bild från Grönan, den är oslagbar, kolla William, hahaha.



Åh titta den här, Viggo 3 år. Fy fan, rent ut sagt, så söt. Jag dör! Den här bilden är ren glädje. Älskade unge!!!

 

Sen kom William från skolan nyss :) Så den sötisen fick me vara med på kort. Viggo skulle hem med en kompis efter skolan och My slutar 14.45.



William och jag ska åka och hämta My sen, tar med snowracerna, sen får dom åka i baclen medans jag fixar ordning till Shalle. Blir perfekt! Förena nytta med nöje!
Ska försöka hinna med att åka pulka efter hästen i helgen med dom, det skulle dom tycka va svinkul.

Nu ska jag facebooka lite :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback