Yasuragi....

Har inte bilderna här, är på jobbet. Så i morgon kväll lägger jag in dom :)


Iaf, My pratade och längtade hela veckan. På väg dit så sa hon hela tiden, 'Jag kan inte fatta att vi är på väg till Yasuragi nu!!'

Men det är vi My, det är vi! Snart är vi där!!!

Väl där så var hon så spänd och lycklig. Vi gick in till vårat rum, en av sviterna. En härlig dubbelsäng till mig och My och sen extra säng till syster ;) Hon fick välja faktiskt... hihi.

Mamma och moster Anitah var ju med, vi bjöd mamma för hon har ju nyligen fyllt 60 :D
Dom hade den finaste sviten på hela Yasuragi!!! Men en varm källa i badrummet :O

Så den badade vi i på kvällen. Annars hade vi fullt upp!!

Vi gick ju och badade det första vi gjorde, i den stora poolen. Sen badade vi i dom varma källorna ute.

My sprudlade verkligen!! Var sååå lycklig.

Sen så var hon och jag på Zenmeditation, (my ville gå på alla aktiviteter typ, och hon fick bestämma. Jag hängde glatt med) det var härligt och My tyckte det var jättekul! (verkligen kul att sitta knäpptyst länge, haha, men det var härligt faktiskt)

Sen badade vi igen, drack te och åt frukt. Åskan började gå, regnet öste ner. Gissa om det var superhärligt att sitta i dom varma källorna ute då!! Love it!!

Sen var vi på kampkonst, fick 'slåss' med pinnar och träsvärd, My tyckte det var såååååå roligt. Hon har ju blivit såååå intresserad av allt sånt på sistonde.
Sen ritade vi manga, badade ännu mer och lite till ;)

Sen åt vi en härlig middag. Jag åt lammrostbiff, hur god som helst. My hade ju en barnbuffe, den var väl sådär, men hon verkade nöjd :)

Efter det var det filmvisning, filmen Hatchiko, den tittade jag och My på, hon ville så gärna så okej då, hon bestämmer!! Men den var helt ok, den handlade ju om en hund, jag älskar allt som har med djur att göra, haha.

Sen efter det var klockan 22, vi gick till mamma och anitahs rum och badade i källan och pratade och skrattade. Vid 23 gick vi till vårat rum och badade i badbaljan där, haha. Balsamerade Mys hår ordentligt så att det gick att reda ut efter dagens alla miljoner doppningar :)

Sen efter 24 så la vi oss, My och Jojjan somnade på en minut och jag låg väl vaken ett par timmar ;) Pratade med Tomas i telefonen när jag badade i baljan, saknade honom såååå, har ju träffats så lite sista veckan eftersom han jobbat och jag har haft massa för mig. Sen smsade vi ett tag innan jag somnade, dom andra hade ju somnat redan, haha.

Dagen efter gick vi till frukost buffen och åt en härlig frukost. Sen badade vi igen :) Hihi. Sen byggde vi drakar. My byggde en jättefin till sig och jag byggde en till Viggo och William. Dom är nog inte så bra att flyga med dock, men nu vet jag ju hur man gör, så jag ska göra hemma sen och använda lite flygvänligare material och så, då kommer den nog flyga :D

Deras var fin dock, så har hängt den på väggen i deras rum :)

Sen shoppade vi lite! Jag handlade små grejjer till killarna som man sätter på kinapinnarna så att det blir lättare att äta med dom! William kan inte så bra, men vill, men nu går det hur bra som helst!!!

My köpte en solfjäder, hon blev helt lyrisk när hon såg dom, hon har velat haft en sån i hela sitt liv säger hon, så då var det dags nu tyckte jag, hihi. Sen köpte hon ett mobilsmycke!

Sen var vi på skrattyoga. Jag skrattar ju rätt mycket i vanliga fall, så jag har ju förstått hur bra det är, haha, men det var skojigt :D

Sen var det faktiskt dags för att plocka ihop och åka hem!


Men My var lycklig ändå, på vägen hem hämtade vi hennes två Gerbiler. Helt underbart söta!!! :D Hon är sååå glad över dom. Hon kramade mig flera gånger och tackade för att hon fick skaffa dom <3 Då får man en liten tår i ögat.
Vilken drog det är att se barnen så lyckliga!

Sen hämtade Tomas och killarna oss på söderhall. Har myst lite hemma, jag vilade lite på kvällen och åkte senare till jobbet. My ringde till farmor och ville träffa henne så hon skulle sova där :)

Nu... ska jag kolla lite på tv!


puss kram. Bilder kommer i morgon!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback