Planer

Har varit i stallet på morgonen som vanligt :)
Red med Inger och Nenne. Var mysigt.
Men är så mycket snö i skogar och på våra vanliga ridvägar så man får nästan hålla sig bara på dom plogade vägarna, blir alldeles för jobbigt för hästarna annars.
I dag ska jag åka och hämta My hos mina föräldrar. Hon ska ju med farmor i morgon till sthlm och shoppa och mysa, så bäst om hon kommer hem, dom ska åka tidigt. Nu när jag pratade med henne i telefonen så sa hon att hon helst ville sova hos farmor, så Tomas ska prata med henne så får vi se.
Iaf så ville Viggo gärna stanna hos mormor en natt till, men inte ensam, så han frågade William om han inte kunde komma dit, och det ville han. Så nu åker jag snart och hämtar My och lämnar William istället, haha.
Min moster är ju där med, hon är så himla toppen med barn, kan spela kort och yatzy i timmar med dom. Det gillar dom verkligen.
Sen får vi se då, om My och jag får en myskväll ensamna här hemma, Tomas ska ju jobba, eller om hon sover hos farmor och jag blir helt ensam. Men det får gå bra det med!
Synd att Tomas jobbar hela lovet liksom :( Men tur att ungarna har massa annat kul att göra ändå :-)
Sen på torsdag ska ju My till min syster och hennes barn, det har ju hon velat läääääänge, och hon ska få sova där en natt, även två om hon vill det, och jag vet nog att hon inte vill något hellre ;-)
Sen ska vi fira Lisas födelsedag på lördag och sen också åka till Nina och Erik på middag. Då får vi se om vi har barnen med eller om det blir 'vuxenkväll' Känns som att dom är ifrån oss så mycket den här veckan ändå!!
Men så länge alla är glada, pigga och ingen känner sig bortglömd eller utanför så är all good!!!
Är ju spännande att åka i väg och sova borta och bli bortskämda på annat håll ju :-D
Nä, det blir nog ett bra lov för dom, även om pappa jobbar och sover mycket denna vecka.
Torsdag förmiddag har vi skridskoåkning på schemat med!! Blir skoj :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback