Alldeles för lite

har jag fått gjort i dag.

Ingen stor handling i dag heller, grrrr!
Men nu blir det av i morgon!

Var trött när jag kom hem från nattjobbet, men gjorde ordning barnen till skolan och väckte Tomas, men han var så trött, halvdöd kan man säga, så det gick inte att få med sig honom alls.

En liten promenad och lek med Rocco och sen tog vi en lur. Jag tog en ganska lång sådan ;)
Gick väl upp till 14.30 nåt sånt. :O

Gick en promenad med Rocco och mötte barnen vid bussen. 

Sen har vi varit hemma, ätit middag och så har Tomas och jag byggt lego med ungarna ett par timmar, det är kul :D
Rocco och jag har klicker tränat. Har tränat in några nya tricks, hihi, morra, rulla runt och krypa. Klickern är riktigt bra.

Men nu... ska jag göra lite nytta och vänta på att natten tar slut så jag kan åka hem.
Ska gå på promenad med Rocco och sen är det storhandling, hur trött Tomas än må vara!
Så det så!!! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback