Kväll! Eller natt....

Vad är viktigt för mig?
Sådant ställer jag mig nu.... Vad jag vill, vad gör mig lycklig och bekymmersfri. Vad bekymrar mig nu? Vad vill jag ändra på?
Ja, sånt.


Ärligt talat så mår jag ju väldigt bra. Sista året har varit det bästa i mitt liv tror jag och bättre blir det.
Sen Tomas och jag flyttade ihop så har vi bara blivit lyckligare.

Tomas är verkligen min klippa i livet. Känner mig så trygg med honom. Den känslan är overderlig.
Hoppas alla får känna sådan här trygghet och kärlek som jag känner.

Är så tacksam och lycklig över dom två bonusbarnen som kom med 'på köpet', så härligt att ha tre barn som är i samma ålder ungefär.
Sen lilla Rocco, min lille följeslagare.

Alla underbara vänner och bekanta som jag umgås med.
Träffar folk dagligen som jag umgås med och delar livets tankar. Har alltid saker på gång och disponerar min fritid på ett superbra sätt, enligt mig då.

Nu fattas det bara hus. Och det tittar vi på. Det är liksom på gång. Gud så jag längtar!
Men just nu känns det bara såååå underbart att kunna se fram emot något så fantastiskt.
Tänk att snart har vi vårat hus. Alla får ordentlig plats, gång och cykelavstånd till våra dagliga aktiviteter.
Känns helt overkligt.

Nu ska jag ta lite mer kaffe, har sovmorgon igen i morgon, till 10 :)

(söta My sa i dag när vi pratade lite om hus och ditt och datt, när jag sa att jag tyckte det skulle bli så skönt att man kan cykla till saker, jag till affären, jobbet och hundpromenad och barnen till kompisar och äventyr, 'men fia, jag har ingen cykel'. Men du sa jag, när vi flyttar så får du en cykel, det lovar jag :) och det kommer hon få, dessutom behöver jag en också, så två cyklar på shoppinglistan uppskrivet )

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback