Morgon

Leeeeeedig!! Tjo! Efter fyra nätters arbetande så känns det topp!


Har hjälpt barnen i väg till skolbussen, följde med dom och väntade. Medans dom väntade på bussen så lekte vi med Rocco :)
Och en pinne!



Nu ska jag snart försöka komma i säng och vila en stund innan jag ska  i väg med Rocco på hundpromenad. Sen i kväll är det valpkurs :D

Men jag är sugen på kaffe... Så jag vet inte om jag kanske ska ta det först.. Kan sova ändå!

Hmm... sitter med Explorer, måste be Tomas fixa Google Chrome som webbläsare istället, den är bättre!

Barnen ska till sin mamma en veckan nu, så det är lite tråkigt. Men tiden brukar gå ganska fort ändå. Har en del att pyssla med tills dess så snart är dom här igen :) :love:

Men nu ska jag iaf försöka övertala mej själv att gå och sova...

puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback