På jobbet.

Men bara en natt, ledig i morgon :)

Ungarna har haft huuuur kul som helst i dag. My ringde från skolan och frågade om hon fick ta med kompis hem och det gick bra, mötte upp dom två och Viggo vid bussen klockan 15.

Viggo och William gick ut och byggde på en koja. Viggo och hans kompis började med det häromdagen och nu när William kom hem igen så fortsatte dom.
Dom spikar och jobbar, städar och grejjar.

När Mys kompis sen åkte hem så gick My och hjälpte till. Dom kom in snabbt för att äta middag och sedan ut igen.
Jag gjorde ordning fika till dom, kärleksmuffins och varm choklad och så åkte Tomas och jag in till Rimbo för att handla. Dom fick vara ensamna kvar hemma en stund efter önskemål ;)

När vi kom hem en stund senare så höll dom fortfarande på och pyssla. Mörkt var det ute så ropade in dom och dom kom motvilligt in efter en stund.

Dom myste med oss i soffan till Idol och kröp sedan ner i säng, läste en stund och somnade strax innan jag skulle åka.




I går så var jag förbi Venessa och tog en kaffe, mycket roligt hade vi att prata om! Alltid lika härligt att träffa henne :) Mycket skratt!! Måste bli en festkväll snart!

I morgon väntar en lugn och skön hemma kväll med massa mys. Ska upp rätt tidigt på lördag och åka in till sthlm och Gröna Lund, som barnen längtar som tusan till :D :D Och jag med! Ska bli sviiiiinkul! Tjohej!

Köpte jättefina vaniljdoftljus i dag, doftar helt sjukt gott. Ska ha dom i sovrummet, så man kan göra mysbelysning. Inte kul när det är kolsvart när man ligger där och myser men man vill ju inte ha taklampan tänd direkt :S Har ju en mindre lampa också iofs, men det lyser upp hela rummet alldeles för mycket, helt omysigt!


Har beställt nya vinterskor till barnen nu, kommer nästa vecka. Dom har valt ut själva :) Blir jättebra, nu har alla skor, vinterjackor och mössor. Måste se över täckbrallor och vantar. Sen klarar dom sig :)

Skönt!

Äh nu svamlar jag bara... puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback