Rubrik

Barnen har precis gått i väg till bussen.
Dom längtar hem redan för dom vill pyssla vidare med kojan, hihi. Men dom verkar ha väldigt roligt i skolan också :)
Sen när dom kommer hem och dom har fixat lite mer med kojan så ska Tomas och jag komma till kojan på en fika, ska bli roligt!! Får väl göra lite pyssel till kojan sen, något att hänga på väggarna, men måste vara något som står emot fukt och så lite.
Man kan ju säkert måla, så det blir ljusare, men kanske är bäst att vänta tills i vår, vet inte om virket dom använt är helt torrt och inte lär det torka upp nu heller ordentligt?? Eller vad vet jag, sånt där kan inte jag något om.

Så skönt att komma hem från jobbet och veta att man är ledig! Ska slappa lite i soffan innan jag lägger mig. Rocco är jättetrött och har redan somnat, han har ätit frukost, gnagt lite på sitt älskade märgben och varit ute och gjort nummer 1 o 2 ;)

I morgon så ska ju vi som sagt till Grönan, så han ska vara hos min mamma och pappa. Dom älskar ju honom och är mer än gärna hundvakt, dom vill helst inte att jag ska hämta honom alls sen :) Hinner inte köra dit honom i morgon bitti så han får åka hem med mamma i dag när hon slutar jobba, hon jobbar ju i Rimbo. Så kommer sakna min lille älskling i kväll men han kommer ha skoj där med katterna och bli bortskämd av sin mormor och morfar.

Kan säga att dom har nog verkligen bestämt sig för att det kommer bli en mellanpudel när det är dags för dom att skaffa hund, tror dom har tänkt vänta tills mor går i pension, men dom är bra sugna nu. Särskilt pappa, han vill inte vänta längre!!!
Och det rasvalet är ju väldigt klokt tycker jag ;)

Nu ska jag sjunka ner i soffan och njuta av en skön slapp morgon!
Sen ska jag försöka vila lite och sen försöka komma upp och gå hundpromenad! Kan bli kämpigt, men borde gå.
Sen ska jag till stallet och pyssla om Shalle..
Har inte skrivit så mycket alls om honom, men han är utdömd och kommer få springa på dom evigt gröna på onsdag ;( Känns inte roligt alls. Men det är det bästa för honom trots allt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback