Äntligen!!!

Skickade ju tillbaka Mys stövlar för dom var för små. Sen fanns naturligtvis inte storleken hon behövde.
Så nu har jag letat stövlar och det har inte funnits dom hon pekat ut.

Men nu hittade jag :D :D Hon ville ha lime eller rosa, och dom här har hon sett förut och pekat ut så nu är jag nöööööööjd! Samma märke som dom hon testade hemma, dock en annan modell, men då ska väl storlekarna vara samma hoppas jag... hmm, så tog den större som hon skulle ha. Tjo! 



Sen beställde jag till Viggo också, han ville ha ett par och hans är urväxta! William har två par så han behövde inte :)



Skönt!!! Nu har vi allt till hösten :D Nästan allt till vintern också, förutom en ny jacka till William och vinterskor till Mysan.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback