Fest i morgon :-)

I dag åkte My och William till sin mamma för att vara där över helgen :) Jag sov dock, eftersom jag jobbade i natt så Thomas skötte det.
Sen var kusinerna och mostrar ute hos mina föräldrar så dom frågade om inte Viggo kunde komma dit, vilket han gäääärna ville :) I morgon behövde vi barnvakt, men han fick alltså åka dit redan i dag.
Synd att jag jobbar, jag hade gärna velat åka med :( men men, inte mycket att göra.

Pratade med han nu på kvällen, kusin Lisa ville gärna träffa hans kanin  och eftersom jag ändå ska köra dit Rocco i morgon så tänkte jag att jag kan ju köra dit Toffe me så får dom ha honom där en natt :) Är ju inte så jobbigt :)
Då får dom skoj!

Sen åker vi ju till Vätö, där ska det vara 40 års fest för Erik :D Ska bli askul. Sover kvar där såklart, sen så åker vi hem på söndag, plockar upp Viggo på vägen hem och även My och William vad jag vet, visar sig :)

Ska välja ut kläder i morgon, vet inte vad jag ska ha på mig :-/
Är inte hemma nu heller, så kan inte lägga ut bilder på alternativen. Men det ordnar sig!


Låg för övrigt hemma på soffan och kollade på ett par avsnitt på True Blood innan jag åkte och jobbade. Både Thomas och jag tycker att den är helt ok. Jag sa till My förut att hon borde se den med oss, tänkte att det var en ungdomlig serie, men sen såg vi första när dom lagt sig, tänkte se om med My dagen efter, men det var nog tur att jag tittade innan. Den var väldigt olämplig för barn i dom första avsnittet :S Ni som sett förstår nog, blod och vampyr är inte det som störde direkt ;)

En skarsgård med, gör ju serien ännu lite mer sevärd ;)



Thomas och jag stekte tonfiskkotletter i kväll, jävlar vad gott det var. En sallad till och succen var ett faktum. Har bara ätit tonfisk på burk förut och det tycker jag är helt ok, men det här var något helt annat. Jättegott verkligen!

Ah, ser fram emot i morgon som fan. Ska bli så skoj.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback