Jobba!

Så, nu har vi promenerat och sen körde jag ett pass på gymet.
Min kropp var inte helt med i dag, så kortade ner passet lite, fick gå ner några nivåer på cross trainern också sista 7 minuterna... Men det var nog för att promenad och så drog ut på tiden, så det blev väldigt långt efter att jag intagit min frukostdrink.
Man lär känna sin kropp när man pressar den lite måste jag säga :)

Vågen pekar på 57.3 kg.

Nu har jag ätit lunch i form av micro omelett, tonfisk och broccoli. 
Mitt paket med lite hälsokost har också kommit... drinkar och lite knapriga kost tillskott ;) Blir perfekt att ta en sån måltidsdrink till jobbet, för jobbar ju ända till 21.15 så blir ju ingen middag.

Blir ingen träning i helgen som det ser ut, har lite fullt upp. Tänkte måndag förmiddag, men nu ser det ut som Thomas och jag ska åka till Uppsala och strosa lite :love: Men kanske innan det. Får se.

Nu ska jag dricka lite kaffe... sen blir det arbete för min del!

PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback